onsdag

Kollegaer!


Nu er det altså snart jul...

I dag var min sidste dag på en fantastisk skole. Jeg har netop afsluttet et vikariat for en sygemeldt kollega.
I begyndelsen lød vikariatet kun indtil jul, men skulle nu forlænges t.o.m uge 6.
Jeg har dog imellemtiden fået en fast stilling på en anden skole og skal starte der efter nytår, hvilket betyder, at jeg ikke kan fortsætte her.

I dag var en blandet dag. Jeg er selvfølgelig glad for (midt i den trange tid) at få en fast stilling, men jeg synes samtidig det var svært at sige farvel til 5. + 6. klasse samt mit FANTASTISKE lærerteam.

Skolen har givet mig en god start på min lærergerning, samt en glæde for mit arbejde...

Puden ovenfor er syet af Stine, som jeg har arbejdet tæt sammen med. Stine og jeg har pendlet sammen under hele vikariatet. Min nye stilling ligger desværre et stykke vej fra Ikast, og jeg har derfor købt bil (kommer til marts) Stine har syet denne pude til mig, som selvfølgelig skal ligge i bilens bagrude.


Sådan en afskedshilsen varmer virkelig!

Da jeg har lavet hoptimister i sløjd med eleverne, synes kollegaerne jeg skulle have en ægte hoptimist som minde om dem, og min tid på skolen!

TAK FOR EN FANTASTISK TID

og.... ja... jeg flæbede da jeg sagde farvel! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar