søndag

Weekend uge 8...

Ahhh - Nogle gange er det dejligt med en weekend, der ikke er propfyldt med aftaler.

Fredag var jeg sammen med veninderne. Vi shoppede (zpaghetti og stempler), spiste og hyggede os gevaldigt med masser af snak om de gode gamle dage.

Lørdag formiddag blev brugt på en lang cykeltur, og et lille smut i loppehuset, hvor jeg fandt dette gamle Rommy spil. Tænker at kortene skal sættes i ramme. (når jeg engang får plads)

Lørdag eftermiddag/aften gik som før omtalt i Deweys ånd. Learning by doing. Jeg har lært at hækle rundt. Hækle luftmakser, fastmasker og kædemasker.... Er overbevist om, at min beslutning om at lære at hækle vha. zpaghetti var en god ide. Det er nemt at se hvad man laver, og der sker bare noget - NU!

I dag vil jeg først og fremmest nyde det gode vejr - derefter tænke på vasketøjet og nullermændende. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar