lørdag

En ristet hotdog med det hele (næsten)

Min veninde Anne og jeg har sat os selv på en mission!
Vi skal finde ud af, hvilken pølsevogn i Århus, der laver den bedste ristet hotdog.
Vi har indtil videre spist hos:
- Havnens perle (** stjerner)
- Børnenes kontor på bispetorvet (**** stjerner pga. deres hjemmelavet syltede agurker)  og senest
- Børnenes kontor på lilletorv (** stjerner)


Anne og jeg går way back - Vi har kendt hinanden siden børnehaven!
Pølsen, Anne og jeg går også way back. Lige fra pølsehornene i børnehaven --> de kogte røde pølser hjemme ved Anne i det store frikvarter i folkeskolen --> byturshotdog'en på statoil på vej hjem fra byen i gymnasietiden. Og nu i form af en pølsevognmission i slut 20'erne.
Måske en lidt sær idé, men jeg kan garantere jer for, at vi hygger os gevaldigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar