lørdag

Bryllupsforberedelser og uundværlige ting....

I slutningen af August og starten af September er vi inviteret til to bryllupsfester.
Jeg har i længe ledt efter en kjole, men synes ikke at kunne finde den helt rigtige.
Nu har jeg tre kjoler at vælge imellem, og ved ikke hvilken jeg skal have på - og  hvornår?  De to fester er meget forskellige. Den ene foregår i en flot gammel kirke efterfulgt af middag og fest i store lyse lokaler på Christinekær. Den anden foregår på stranden med efterfølgende fest i surfklubben.
Tøjet - skal passe til omgivelserne :) Nogle gange vil det lettere at være mand. særligt at være Esben. Han fandt sit tøj for længe siden og har senest kun manglet en butterfly, som nu er blevet færdig.




Men, men, men.... Når man går og leder efter noget bestemt, finder man alt det man ikke vidste man havde brug for. Armbåndet her er fra den nyåbnet afrikanske butik My Trunk i Borggade, Århus.
Jeg havde min mor med på shoppingtur, og vi blev totalt nostalgiske, da vi gik forbi butikken. Boede som barn fire år i Tanzania med mine forældre, og butikken havde mange af de håndværk, vi husker fra vores tid dernede.

Den gule trøje fandt jeg på bud i Samsøe-Samsøe (og synes armbåndet passer rigtig godt hertil) og neglelakken er fra HogM





Glæder mig til at finde ud af og vise frem hvilket outfitt jeg vælger til de to fester.... Partyyyyyyy!

1 kommentar:

  1. Hvor er det en cool fly - wauw ;)
    Hvis du laver en DIY så skriv det lige til mig så vil jeg gerne vise bidder af det og linke til dig, - naturligvis.

    SvarSlet