tirsdag

Box-de-lux... Når opbevaring bliver en hobby!



"Girls just wanna have fun!" Disse farverige opbevaringsbøtter er købt i Decorate (dog har jeg set, at søstrene grene har lignende og billigere bøtter i deres sortiment)


Dolly - genial til opbevaring af vatpinde og vatrondeller købt hos Designertorvet



Havregryn, mel, sukker, ris og pasta kommer efter min mening ikke i dekorative poser. Da jeg for ca. 2 år siden flyttede fra kollegiekøkkenet, hvor alt blev delt og vi kun havde et enkelt skab til madvarer, besluttede jeg mig for, at jeg ville kæle lidt for detaljen! Jeg har efterhånden skiftet alle Ikea-opbevarings-glasene ud med nye dåser, der giver smil på læben.


Dåserne kan erhverves hos box de lux i latinerkvarteret og Plint, der både har butik i Århus og København. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar