tirsdag

Sladderblad...

I dag tømte jeg postkassen og blev mægtig glad...
Heri lå nemlig månedens boligliv samt sløjdblad!

Da jeg er en person, der bladrer baglæns (hvorfor - ved jeg ikke) opdagede jeg hurtigt denne artikel.




Karina Bækkelund er min kærestes kusine. Hun er simpelthen så dygtig til at tegne og illustrere.

Jeg har ikke mødt Karina endnu og ejer desværre intet af hendes kunst, men hjemme ved svigerforældrene hænger nogle flotte kort, som min svigermor fik i 50 års fødselsdagsgave - OG de er bare flotte!

.......................

Men men men.... Jeg kan altså også!
I dette nummer af Sløjd-bladet står jeg bag artiklen 'Design dit eget hoppedyr'


Bladet har desværre lavet en fejl i selve artiklen. Her har de skrevet, at artiklen er skrevet af en anden, men i indholdsfortegnelsen.... Det står MIT navn. ;-)



Eleverne var virkelig virkelig gode og nød at lave deres egne hoppedyr... Er i gang med et lignende forløb på min nuværende skole, og her laves også skønne og finurlige hoppe-dyr :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar