søndag

Weekend uge 16...

Endnu en afslappende weekend...
Esben har været på arbejde (hvilket selvfølgelig ikke dejligt) og jeg har lavet lige hvad der passede mig.

Fredag var min mor på besøg - vi var nede i Århus centrum og ose (kender I det udtryk? Min mor bruger det konstant, og jeg synes det er herligt)

I DaCapo fandt jeg fire små æggebægere til min farmors stel. Havde i forvejen fire og regner nu ikke med at erhverve mig flere. DaCapo er en peberet vintagebutik, som ligger i guldsmedegade, men han har simpelthen SÅ mange skønne ting.
Heldigvis er han til at handle med. Han ville i første omgang have 50 kr/stk, hvilket jeg ikke ville give. Forsøgte at presse ham ned i 100 kr, hvilket ikke gik. slutprisen blev 120 kr., så jeg er godt tilfreds.


Fredag aften stod den på Pizza. I Bazar Vest havde jeg købt en 'butternut-squash' - vidste ikke hvad jeg skulle bruge den til, men så falde jeg over denne opskrift .
Med et par jursteringer kom min pizza til at se sådan ud...

Butternut-squashen og rødløg (vendt i timian) er bagt 30 min i ovnen inden det lægges på dejen, hvorpå der også er seranoskinke og ost.

Det blev virkelig lækkert... jeg kan ikke rigtig beskrive smagen, men dejlig var den - og sund!

Lørdag blev brugt på Ej sikke lej lagersalg sammen med min veninde, der for 22 dage siden fødte en bette gut ved navn Ludvig.... Det var drøn hyggeligt!

På vejen hjem slog jeg lige et smut forbi Magasin, hvor jeg var så heldig at finde første del af Esbens fødselsdagsgave og denne kjole til migselv, som skal bruges til personalefest på fredag.


Søndag - i dag har jeg være husmor. Gjort rent, vasket tøj, handlet, bagt knækbrød...



...... Drukket the og spillet 'Draw-something"



God søndag til jer alle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar